2.1 Visiems Jūsų iš mūsų pirktiems produktams, kurie yra pažeisti ar neveikiantys kaip turėtų pagal mūsų elektroniškai pateiktą informaciją, yra taikoma garantija:
2.1.1 klientams ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 24 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos;
2.1.2 juridiniams asmenims ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 12 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos;
2.1.3 klientams ir juridiniams asmenims ne ES rezidentams: gamintojo garantija, ne trumpesnė nei 12 mėnesių nuo Produktų pristatymo datos.
2.2 Pagal garantijos taisykles nurodomas 2.1 straipsnyje, mes galime savo nuožiūra taisyti pažeistus Produktus arba pakeisti pažeistus Produktus, arba grąžinti Jums pažeistų Produktų vertę.
2.3 straipsnyje nurodomos garantijos sąlygos netaikomos, jei Produktas naudojamas netinkamai ir (arba) sugedo dėl Jūsų nerūpestingumo, arba dėl Produktą naudojant įvykusio įvykio, pavyzdžiui:
2.3.1 pažeisti Produkto garantiniai antspaudai, serijiniai numeriai;
2.3.2 Produktas buvo naudojamas nenumatytai jam paskirčiai ir buvo valdomas ne taip, kaip apibūdinta Produkto naudojimo instrukcijoje;
2.3.3 pažeistos konstrukcijos, Produktas naudotas su netinkamomis priemonėmis, jame yra pašalinių objektų, įskaitant vabzdžių ar kitokių požymių, kad produktas buvo valdomas netinkamai;
2.3.4 žala įvyko dėl netinkamos, gamintojų nurodytų standartų neatitinkančios įtampos naudojimo, dėl greitų temperatūros svyravimų, dėl kitų vidinių ar išorinių veiksnių – dūmų, dulkių, drėgmės, smūgių;
2.3.5 matomi nekvalifikuoto Produkto remonto požymiai;
2.3.6 natūraliai susidėvėjo elementai;
2.3.7 Produktui naudoti nestandartiniai maitinimo elementai, priedai ar atsarginės detalės, kurių gamintojas nesertifikavo naudojimui su šiuo Produktu ir jei tai padarė žalą šiam Produktui;
2.3.8 pirkėjas naudojo Produktą gamybinei ar profesionaliai paskirčiai (atvejais, kai toks Produktas nenumatytas tokioms paskirtims);
2.3.9 žala atsirado dėl netinkamo Produkto transportavimo, kai Jūs gavote Produktą iš mūsų sandėlio nesinaudodami mūsų kurjerių paslaugomis.
2.4 Jei Jūs grąžinate Produktus pagal 2 straipsnio sąlygas, mes apmokėsime pakeičiamų Produktų tiekimo Jums sąnaudas. Mes neprisiimsime atsakomybės už tiekimo sąnaudas, jei negalėsite grąžinti Produkto pagal šias taisykles.
2.5 Mes suteiksime Jūsų įsigytas iš mūsų Paslaugas taikydami visus savo įgūdžius ir pastangas.
2.6 Jei Paslaugos neatitiktų 2.5 straipsnio sąlygų ar mūsų elektroniškai pateiktų pažadų apie šias Paslaugas, tuomet mes sutvarkysime tokį neatitikimą, arba vėl pradėsime teikti JumsPaslaugas , arba grąžinsime Jums Paslaugų vertę, arba proporcingą jų vertę.
2.7 Kad pasinaudotumėte savo teisėmis į 2.1 straipsnyje apibūdintą garantiją, atlikite šiuos veiksmus:
a. Užpildykite RMA formą (forma nekokybiškų ar pažeistų produktų grąžinimui) ir įkelkite ją į grąžinamų produktų skiltį;
PARSISIŲSTI RMA FORMĄ.b. Pasirinkite žemiausios kainos atsekamo pašto paslaugas Produkto grąžinimui į šį adresą: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
c. Kreipkitės į mus el. paštu
sales@getic.lt ir patvirtinkite priimtinas pristatymo sąnaudas (kai kuriais atvejais mes galime suteikti mūsų transportavimo ženklinimą);
d. Siųskite produktą adresu: Getic SIA, Satiksmes Street 6, Liepāja, Latvia, LV-3401;
2.8. Jei grąžinsite produktą nesilaikydami visų minėtų sąlygų, turėsime teisę imti mokestį, neviršijantį tiesioginių Produktų grąžinimo sąnaudų.